تخته سیاه سه بعدی
حکایت زندگی در قاب شیشه ای زمان
 

فرانسه در ردیف کشورهایی است که درصد تحصیلات عالیه مردمش بسیار بالاست و بقول معروف بقال و چغال دارای مدرک لیسانس هستند. تحصیلات عالیه باعث رشد فکری و رشد فرهنگ یک جامعه می شود . می دانید چرا؟

در مدارس معمولا دانش آموزان تنبل که هیچ علاقه ای به تحصیل ندارند ترک تحصیل کرده و اگر بیکار نمانند به سراغ کارگری یا خیلی همت کنندشاگرد مکانیک یا مشابه آن شده و بعدها همان دانش آموزان تنبل استادکار می شوند.

تحصیلات فکر را بازکرده و تراوش منطق در امور زندگی مشهود است و چه بسا ما زیاد در اطراف خود بدفکری هایی را مشاهده می کنیم که نشات در عدم کارکرد صحیح سلولهای خاکستری مغزست که نمونه ای از آن عکس زیرست:

 

موتورسوار با جوب

موتورسوار با جوب

 

 

 

 

 

 

 

 

اگراین دوکارگر تحصیلات عالیه داشتند(اولا که کارگر نمی شدند) و سلولهای خاکستری مغزشان درست کار می کرد، اینطوری چوب به این بزرگی را روی موتور نمی گرفتند و شاید یک حادثه می آفریدند.نظر شما چیست؟

شنبه 25 خرداد 1392برچسب:پیکان,شمال,ایران,حادثه, :: 12:46 ::  نويسنده : مهرداد علی نژاد

این عکس را در سفر به  شمال ایران در حین رانندگی گرفتم

به نظر شما چه حادثه ای برای پیکان بوجود می آید؟

 

پیکان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن پاسخ: عکس زیر را کلیک کنید

دانلود عکس ( 82 کیلو بایت)

 

چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:جراحی,زیبایی,الهی قمشه ای, :: 21:2 ::  نويسنده : مهرداد علی نژاد

دکان و دستگاه این پزشکای زیبایی هم این روزا خوب سکه شده و نمی دونم قدیما مردم دماغهای قلمی و پوست سفید و صاف و اندام لاغر داشتن که نیازی به عمل زیبایی نداشتند یا اینکه نسل جدید خیلی زشت شدند!!!؟؟؟

ولی فکر می کنم مردها خیلی بدپسند شدند و معیارهای انتخاب زن براشون یک باربی با دماغ قلمی و بقول معروف یک دختر پوست و استخون شده... در اروپا تازگی  شو مانکن های چاق مد شده و دارن معیارهای لاغری را عوض می کنند...

خداوند هر انسانی را زیبا آفریده و چون زیبایی نسبی است زشت ترین انسانها در نظر او زیباترینند و شاید اخلاق خوب چهره انسان را زیباتر نشان دهد؟

 

 

 

 

 

 

 

اینهم خانم هانگ میو که دهها بار زیر تیغ جراحی رفته و از انواع کرمهای زیبایی مداوم استفاده کرده و نتیجه اش این شده که می بینید. کسانیکه دماغ عمل می کنند ،کوچک کردن آن باعث بهم خوردن دید می شود چراکه هر انسانی زاویه دید و تعادل دیدش با نوک بینی اش تنظیم می شود و کوچک کردن آن در  سیستم بینایی و حرکتی مشکل خواهند داشت و چه بسا در سنین بالا گوشت آوردن بینی و تنگ شدن سوراخهای آن و مشکلات تنفسی دامن گیر این افراد می شود.

دکتر الهی قمشه ای یادتونه ،چقدر علم زیاد و دانایی داشت ولی یک تار مو هم نداشت...شایدم خیلی زشت بود، اما خیلی ها دوست دارن قیافه شون مثل اون باشه ولی دانایی و فضیلت اونو داشته باشند ...شما چطور؟

سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:دندان,دندان درد,سکته قلبی, :: 22:9 ::  نويسنده : مهرداد علی نژاد

گاهی شما نوشیدنی سرد یا گرمی می‌خورید و ناگهان از درد دندان منقلب می‌شوید، یا خوردن شیرینی شما را برای لحظاتی دچار دندان‌درد می‌کند. برخی از مردم هم به خاطر مشکلات سینوسی، دندان درد می‌گیرند و آن زمانی است که تنها دندان‌های بالای آنان درد می‌گیرد .گاهی اوقات هم ساییده شدن دندان، شما را به دندان درد می‌اندازد که در این صورت معمولا حساسشدن دندان برایتان مشکل ساز شده و باعث درد می‌شود

دندان درددندان درد

 

 

 

 

 

 

کارهایی که می‌توانید برای جلوگیری از دندان درد انجام دهید:

 دو عدد قرص ایبوپروفن با هم بخورید. مقداری یخ را داخل یک کیسه نایلونی بریزید و روی صورت خود، جایی که درد می کند، بگذارید.

- نگه داشتن آب یخ در دهان نیز ممکن است کمک‌تان کند، اما اگر دیدید باعث درد بیشتر داندانتان شد، از آن صرفنظر کنید

 - سرتان را بالا نگه دارید. با این کار از فشار وارده به دندانتان کاسته می‌شود.

- دهانتان را بشویید. گاهی اوقات گیر کردن غذا در بین دندان‌ها می‌تواند به اندازه پوسیدگی دندان، دردناک باشد.

- با تکه‌ای از آدامس دندانتان را بپوشانی اگر دندان درد به علت تماس دندان با ترشی، میوه یا بستنی ایجاد شده است، با قرار دادن خمیر دندان بر روی آن، می توان آن را آرام کرد

- از گرما برای تسکین دندان‌درد استفاده نکنید، زیرا آن را بدتر می کند

گاهی دندان‌درد، علامت سکته قلبی است

اگر درد بی دلیل در فک پایین سمت چپ بهمراه درد سینوسی باشد

دانش آموزان سال 91-90 سما کاشمر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   دانش آموزان سال تحصیلی 91-90 مدرسه راهنمایی  و دبیرستان غیردولتی پسرانه سما کاشمر

 (به درخواست دانش آموزان سما )  برای کیفیت بهتر عکس را save کنید

درباره وبلاگ

نام این وبلاگ را به یاد کارتون دوران کودکیم بنام تنسی تاکسی دو و چارملی گذاشتم.دو پنگوئن ماجراجو که هر بار با مشکلی روبرو می شدند و برای حل آن نزد آقای وپی می رفتند و او از داخل کمدشلوغش تخته سیاه سه بعدی خود را می آورد و با استفاده از آن تنسی و چارملی را راهنمایی می کرد. زندگی مثل یک پازل بزرگ است . من و تو ،اجزای آنیم ، زمانی زیباست که کنارهم قرار گیرند.
موضوعات
آخرین مطالب
وبلاگ دوستان
سایتهای مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا مرا را با عنوان تخته سیاه سه بعدی و آدرس vopi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در کادر زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت من قرار میگیرد. متشکرم.علی نژاد





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 1078
بازدید ماه : 5828
بازدید کل : 253480
تعداد مطالب : 263
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1